7 березня відбулася довгоочікувана прем”єра мюзиклу-балету “Зимова казка” театрального гуртка “Мельпомена” (керівник Шликова Вікторія Володимирівна). Оригінальний сценарій та душевна гра дітей сприяли незабутнім емоціям та створенню святкового настрою глядачів.

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

Exif_JPEG_420

q73g6EbGHXg StKeiGvPckQ rfwo8Uiwd1Y Qs_FEREWqvs OMi4RL5SUIo oclD8BhYC_w nhAV0dcw_3Q iN8U7wn4QVg i8NncWJ5L3M HS9qU--F1vw gmrOcIDR8EM fv_VAi2Jk1U f-mQQlwZAno Fcba_-ALjaU eZcw8STfiEI 04947esN7fc AK5w3RDbcxo AttQOXY-GPg c9iYZkWargM E-xEAl2dZu0 56kAvnerhco 1KROEf3eEJQ

 Проблема розвитку творчих здібностей особистості є однією з пріоритетних в педагогіці, оскільки прогрес суспільства – це шлях постійної творчості, подолання стереотипів і вироблення нових, нестандартних, часто, несподіваних ідей, оригінальних підходів і шляхів до їх втілення.
Театр – це світ мистецтва, який духовно збагачує людину, допомагає глибше пізнати красу навколишнього світу. Привернути дітей до театрального мистецтва, виховати й зберегти природну сутність особистості дитини, її індивідуальність, вплинути на розвиток її духовно-естетичних якостей – завдання теотрального гуртка позашкільного навчального закладу.
Театр – це синтез багатьох мистецтв:
• літературної діяльності (читання п’єси за ролями, постанова вистави);
• образотворчої діяльності (добір одягу персонажів, малювання декорацій, виготовлення атрибутів);
• музичної діяльністі (виконання пісень, інсценування музичних творів тощо).
Тому в театральному гуртку позашкільного закладу є можливість розкрити різні сторони творчих здібностей і нахилів вихованців, сприяти їх розвитку.
Мета роботи гуртка – створення умов для особистісного зростання вихованців, розвитку їх творчого потенціалу,виховання духовно збагаченої компетентної особистості.

Основними завданнями є:

формування предметних компетенцій:
• надання знань, умінь та навичок з театрального мистецтва;
• залучення гуртківців до участі в різних сферах художньої діяльності на основі діагностики їх природних нахилів і здібностей;
• розвиток у дітей образного та асоціативного мислення, емоційної виразності, спостережливості та пам’яті, уяви та фантазії, гарної дикції, ритмічності, здатності до виразного руху, пластичності, музичних здібностей;
формування життєвих компетенцій:
• розвиток естетичних потреб і почуттів вихованців;
• формування гармонійно розвиненої особистості з високим національно-культурним потенціалом;
• виховання духовної культури особистості та створення умов для вільного формування нею власної світоглядної позиції.
Функції роботи гуртка:

освітня – формування у дітей уявлення про театр, театральне мистецтво і театральну діяльність;
розвивальна – розвиток ерудиції дітей, їх загальної культури, збагачення та активація словника;
виховна – виховання емоційно-позитивного ставлення до театрального мистецтва.

Заняття у гуртку допомагає вихованцям у свідомому виборі професії. І не обов’язково, щоб це була професія актора. Важливо, що вони навчаться бачити прекрасне в мистецтві, у житті, відчувати радість від пізнання і спілкування з прекрасним.